onsdag 23 september 2009

så jääääävla seeeeeeeeeeeeegt

Till att börja med så vaknade jag med över 39 graders feber o hallisar kvart över 7 imorse.. Sen har det inte blivit många timmars sömn dom senaste nätterna heller, inte för någon av oss. Nu är klockan 5 i 3 på natten och jag sitter och försöker ta reda på hur fan ja ska göra våran master till en ISO image så ja kan skicka den till Polen där den ska tryckas upp och jag får inte gå o lägga mig innan det är fixat.. Jag har feber är trött och grinig för inget har funkat idag... Var bara tvungen att dela med mig av min totalt värdelösa dag ( förutom ben and jerrys paketet ja sluka på typ 5 minuter )
Men men, hårt jobb ger resultat!
Releasen av vår debut-ep är bara en vecka bort så det är bara att hålla huvudet högt nu o grinda på som vanligt! Se till att komma på releasefesten också, vi kommer skicka ut inbjudningar imorrn så där står de när var hur osv... jaja, nu måste ja leta vidare efter hur ja ska lyckas med detta innan jag däckar, önska mig lycka till!

Mvh/Raz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar